انواع پنجره upc و کاربرد های آن

انواع پنجره upc

 انواع پنجره upc:

استفاده از پنجره های دوجداره upc باعث شده تا امنیت محیط دو چندان شود و علاوه بر این در اتلاف انرژی هم صرفه جویی می گردد. این پنجره ها در سایز و مدل های مختلف طراحی و ساخته می شوند بدین ترتیب شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود به راحتی خرید را انجام دهید. در زیر به معرفی انواع پنجره upc  می پردازیم تا شما شناخت بهتری از آنها داشته باشید:

 

پنجره کشویی با لنگه ثابت :

  • این مدل دارای ۲ لنگه بوده که یکی ثابت و دیگری متحرک است بدین ترتیب باز و بسته شدن آن در کمترین زمان و به راحتی انجام می شود.‌جنس آنها بیشتر آلومینیومی بوده تا بتواند در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام خوبی داشته باشد.

پنجره کشویی با دولنگه متحرک :

  • که در آن هر دو لنگه به راحتی حرکت می کنند و شما می توانید پنجره را از چپ به راست و راست به چپ باز کنید. به کمک این مدل شما اشراف بیشتری به محیط اطراف و فضای بیرون خواهید داشت‌.

پنجره  upc دو حالته :

  • به ۲ صورت افقی و عمودی باز و بسته می شود. برای محیط های کوچک و آپارتمانی یک گزینه عالی با کارایی آسان به شمار می رود.

پنجره upc اکاردئونی:

  • این مدل از قطعات مختلفی تشکیل شده که در زمان باز شدن پنجره به راحتی روی هم قرار می گیرند و پس از بسته شدن هم قطعات از یکدیگر جدا و سر جای خود قرار می گیرند.

پنجره دو لنگه بازشو:

  • مناسب برای محیط هایی است که شما می خواهید از فضای بیرون مانند بالکن استفاده کنید. در این مدل پنجره به طور کلی باز شده و محیط یک تکه می شود.

این تنوع بالا نشان از گستردگی کار تولیدی بوده و بافث شده تا مشتری انتخاب های زیادی پیش رو داشته باشد که در این صورت می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود خرید را انجام دهد.

پنجره یو وی سی چیست ؟

پنجره upc  در واقع مخفف پنجره upvc  است که از پروفیل های سخت و محکم ساخته شده است‌. این پنجره ها بیشتر دو جداره هستند و برای خانه های امروزه بهترین گزینه به شمار می روند. تکنولوژی بکار رفته در این پنجره ها کاملا متفاوت بوده و همین امر باعث شده تا مزایای زیادی داشته باشد بدین ترتیب تقاضا برای خرید آن زیاد است. با ترکیب شدن ۳ ماده کلر، اتیلن و وینیل با هم پلیمر pvc که یک ماده پلاستیکی ارتجاعی است درست می شود. این ماده قابلیت برش زدن دارد و شما می توانید آن را به شکل های مختلفی تبدیل کنید.

با افزودن مواد دیگری چون ضربه گیرها، متعادل کننده، روان کننده، تیتانیوم و … به pvc  ماده کاربردی دیگری بنام upc تهیه می شود که در صنایع مصرف زیادی هم دارد. پنجره هایی که با این پرفیل ساخته می شوند از مقاومت فیزیکی زیادی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت و حرارت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند. چهار چوب و فرم اصلی این پنجره را upc تشکیل می دهد که کاملا استاندارد است و ایمنی آن هم تایید شده است.

دیواره های اصلی و فرعی این پنجره ضخامت های مختلفی دارند به همین دلیل در هر شرایطی بهترین عملکرد را دارد. از دیگر اجزای این پنجره می توان به لاستیک درزبندی ای‌پی‌دی‌ام، پروفیل گالوانیزه، شیشه و یراق‌آلات اشاره کرد که هر کدام جنس مختص به خود را دارند. به کار بردن پروفیل گالوانیزه درون پروفیل upc باعث افزایش استحکام آن می شود بدین ترتیب طول عمر پنجره افزایش یافته و دچار کج شدگی و شکستگی نمی شود. روی لین پنجره شیشه های معمولی و دوجداره و سه جداره قابل نصب بوده که هر کدام کیفیت خاص خود را دارند. ااین پنجره ها دارای مزیت های زیادی هستند و علاوه بر تامین نور و روشنایی منزل به کمتر شدن سرو صدا و اتلاف انرژی هم کمک زیادی می کنند. نقش آنها در ایجاد تهویه مطبوع محیط بالا بوده و از نفوذ گرد و غبار و خشرات به داخل ساخت جلوگیری می کنند. چون مواد اولیه استفاده شده در ساخت کیفیت بالایی دارند و کاملا منعطف هستند این پنجره ها هم انعطاف پذیری زیادی دارند و در مدل های مختلف ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شوند. بدین ترتیب نیاز مصرف کنندگان در بازار داخلی و خارجی به بهترین شکل تامین می شود.همچنین میتوانید برای خرید انواع پنجره دوجداره به سایت وین بست مراجعه کنید

ابعاد پنجره یوپی وی سی چقدر است ؟

پنجره یو پی سی هم مانند تولیدات دیگر دارای سایزبندی بوده و ابعاد مختلفی دارد تا بتواند فضا را به خوبی پوشش دهد. ابعاد اصلی کاملا استاندارد هستند و اگر ساخت طبق آنها صورت بگیرد قطعا پنجره بهترین نما و بیشترین کارایی را خواهد داشت و به صورت کاملا اصولی هم نصب می شود. برخی ابعاد از پیش تعیین شده هستند که تولیدی طلق استانداردهای روز دنیا آنها را اجرا می کند و برخی دیگر از ابعاد سفارشی هستند و مشتری با ارائه ابعاد مورد نظر به تولیدی می تواند پنجره مورد نیاز خود را تعیین کند.‌

<<برای خرید پنجره های دوجداره با بالاترین کیفیت کلیک کنید>>

به طور کلی پنجره هایی که برای تهویه مطبوع استفاده می شوند اصولا سایز کوچک تری دارند مانند پنجره هایی که در سرویس بهداشتی و حمام و همچنین آشپزخانه قرار داده می شوند از این دست هستند که با طول و عرض کم طراحی و ساخته شده اند تا بتوانند بهترین کارایی را داشته باشند و زیاد فضا را اشغال نکنند. در نقطه مقابل پنجره هایی که فضای بیرون را به تصویر می کشند بهتر است بزرگ تر باشند. چون پذیرایی محیط بزرگ تری است و به نور بیشتری هم نیاز دارد بهتر است پنجره های آن لنگه بزرگ تری هم داشته باشند.این مدل پنجره های اصلی به‌ شمار می روند که بیشتر رو به بالکن و حیاط هستند. انتخاب ابعاد استاندارد در نصب پنجره نقش بسزایی دارد و در صورتی که پنجره کوچکتر و یا بزرگتر از فضای اصلی خود باشد امکان نصب آن وجود ندارد. طلق قوانین و ضوابط شهرسازی فاصله پنجره از سقف باید به اندازه ۰۲ سانت باشه تا نورپردازی به درستی انجام شود و فضا روشنایی خوبی داشته باشد. عرض پنجره ها بهتر است بین ۰۶ تا ۵۷ باشد که بتواند به راحتی باز شود.

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید