بهترین نوع پنجره المینیومی چه نوع است ؟

بهترین نوع پنجره المینیومی

 بهترین نوع پنجره المینیومی چیست ؟

 در این مقاله سعی داریم به بهترین نوع پنجره المینیومی بپردازیم آلومینیوم فلزی مقاوم بوده که برای ساخت پنجره های ساده و همچنین دو جداره و سه جداره استفاده می شود. بهترین نوع پنجره آلومینیومی مدل سه جداره و بعد از آن دو جداره است که دارای ساختاری منحصر به فرد است. قاب و فریم اصلی این پنجره از پروفیل آلومینیوم بوده که به صورت کاملا ضخیم و چند لایه ساخته می شود تا عایقکاری پنجره کامل شود و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی داشته باشد و از نفوذ گرد و غبار و صدا هم جلوگیری کند و طول عمر زیادی هم به خود اختصاص دهد.پروفیل آلومینیومی شکل پذیر، نقره ای رنگ، با دوام و همچنین ضد زنگ بوده به همین دلیل برای ساخت این پنجره های مدرن بهترین گزینه است. به دلیل منعطف بودن این فلز شما می توانید پنجره را به شکل های مختلف طراحی کنید. رنگ آلومینیوم نقره ای است اما قابلیت رنگ کردن هم دارد و شما قادر هستید تا رنگ پنجره را متناسب با دیزاین منزل انتخاب کنید. پنجره های آلومینیومی که به صورت چند جداره به همراه گاز آرگون ساخته می شوند مزایای زیادی نسبت به مدل های دیگر دارند. سبک بودن وزن آلومینیوم شرایط حمل و نقل و نصب پنجره را آسان تر کرده است.

آلومینیوم غیر قابل اشتعال بوده از این رو پنجره های ساخته شده در مقابل حرارت دفرمه نمی شوند و کیفیت خود را به خوبی حفظ می کنند. برای جاهای مرطوبی چون حمام و سرویس بهداشتی که نیاز به تهویه مطبوع دارند پنجره های آلومینیومی کوچک انتخاب خوبی بوده که می تواند نیاز مصرف کننده را به بهترین شکل برطرف سازد. معرفی پنجره های دوجداره آلومینیومی که بهترین عایق صوتی و آلودگی هوا هستند باعث شده تا استقبال مردم از آنها دو چندان شود و تقاضا برای خرید روز به روز بیشتر شده است. مدل سه جداره چون به صورت ضخیم و از سه شیشه مجزا ساخته شده به عنوان بهترین پنجره آلومینیومی در بازار معرفی می شود.

بهترین نوع پنجره المینیومی

پنجره المینیومی بهتر است یا upvc

پنجره آلومینیومی از جهاتی بهتر از پنجره upvc است چون قابل اشتعال نیست شما می توانید در آزمایشگاه ها و همچنین محیط های پر حرارت از آن استفاده کنید و هیچ خطری هم ندارد. علاوه بر این در محیط های شیمیایی هم شما هیچ واکنشی را با آلومینیوم مشاهده نخواهید کرد. بر عکس upvc   که قابل اشتعال بوده و با کمترین حرارتی دچار آتش سوزی می شود و محیط را تهدید می کند. بنابراین این درب برای محیط های گرم و پر حرارت اصلا مناسب نیست و واکنشی که با مواد شیمیایی نشان می دهد باعث آلودگی شدید هوا شده که مشکلات تنفسی را هم برای افراد به همراه دارد. به همین دلیل پنجره های آلومینیومی سطح کاربری گسترده تری دارند. بهترین نوع پنجره المینیومی برای افرادی که دوست دارند نمایی بزرگ و ویویی باشکوه از محیط بیرون داشته باشند پنجره های آلومینیومی به دلیل انعطاف پذیری بالا می توانند به صورت صفحه ای بزرگ از شیشه طراحی شوند تا شما دید بهتری نسبت به محیط اطراف داشته باشید با این وجود آلومینیوم قدرت این را دارد که این‌ شیشه های بزرگ را برای مدت طولانی تنها در یک فریم نگه دارد. در صورتی که در پنجره های upvc  این قابلیت دیده نمی شود و پنجره باید به صورت بخش های کوچک کنار هم قرار بگیرد. به همین دلیل آلومینیوم برتری های بیشتری نسبت به جنس های دیگر دارد.

بافت آلومینیوم متراکم بوده بدین ترتیب استحکام زیادی دارد و طراح می تواند برای طراحی و ساخت پنجره فریم را تا حد امکان باریک کند که این امر جلوه کار را دو چندان می سازد. اما upvc تا این حد استحکام نگه داشتن شیشه ها را ندارد که شما آنها را با فرمی باریک طراحی کنید. علت دیگر برتری پنجره آلومینیوم نسبت به upvc  قابل رنک کردن آن است که شما می توانید بافت هایی ظریف و زیبا متناسب با سلیقه مشتری روی آن ایجاد کنید و این رنگ هم کاملا ثابت بوده و در مجاورت رطوبت و مواد شوینده دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود.

پنجره الومینیومی نرمال چه نوع پنجره ای می باشد ؟

آلومینیوم یک فلز منعطف بوده که می توان آن را به شکل های مختلف تبدیل کرد و همین مزیت هم سبب شده تا صنایع بتوانند از آن برای ساخت پنجره های مختلف بهره ببرند. پنجره نرمال نمونه بارزی از این تولیدات بوده که به صورت کاملا استاندارد و در سایز و مدل های مختلف متناسب با سلیقه و نیاز مصرف کنندگان طراحی و ساخته می شود. پروفیل اولیه این پنجره فاقد چهارچوب و اتصالات و … بوده و تنها از آلومینیوم تشکیل شده و هیچ گونه عایق کاری اولیه را ندارد. این پنجره ها دارای فرمی باریک هستند و این نازکی و ظرافت سبب شده تا در زیبایی نما تاثیر بسزایی داشته باشند. در کنار این ظرافت استحکام آنها هم بسیار زیاد است.برای نماهای مدرن و شیک این پنجره های نرمال بهترین گزینه هستند که تنوع رنگی بالایی هم دارند و شما می توانید آنها را متناسب با فضا انتخاب کنید. مزیت استفاده از این پنجره ها زیاد است چون طول عمر بالایی دارند. فرم های آنها کاملا سبک بوده که همین امر حمل و نقل و نصب پنجره را آسان تر می سازد. روکش پودری که روی این پنجره ها کشیده شده است مقاومت آنها را در مقابل رطوبت و حرارت و همچنین مواد شیمیایی بیشتر کرده و مانع از پوسیدگی و زنگ زدگی آنها شده است.

شیشه های تک جداره و چند جداره با راحتی روی این پنجره نصب می شوند چون می تواند این وزن را به خوبی تحمل کند. رنگ این جنس کاملا ثابت بوده و به مرور زمان دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی شود علاوه بر این تمیز کردن آنها بسیار آسان بوده و شما می توانید با دستمالی مرطوب سطح پنجره را به راحتی لکه گیری کنید. پنجره الومینیومی نرمال به صورت کاملا استاندارد طراحی شده تا بتواند در مقابل باد و نوسانات جوی هم دوام زیادی داشته باشد. عایقکاری آن مانع از نفوذ آلودگی هوا و همچنین آلودگی صوتی خواهد شد.

…. وین بست ارائه دهنده انواع درب و پنجره دوجداره در سرار کشور ….

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید