winbestlogo

معرفی و خرید پنجره دوجداره حفاظ دار:

پنجره علی دوجداره به دلیل کیفیت بالا و ایمنی زیاد همواره طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده اند، این پنجره ها در حال حاضر با حفاظ تولید می شوند به همین دلیل است که ایمنی آنها چندین برابر هم گشته است، لازم به ذکر است که این پنجره ها ضخامت بالایی دارند و نصب آنها آسان می باشد اما وزن نسبتا سنگینی دارند و در نتیجه به خوبی در جای خود قرار می گیرند، پنجره های دوجداره حفاظ دار ویژگی ها و مزیت های زیادی هم دارند به همین دلیل شرکت های ساختمان سازی به آنها روی آورده اند تا بتوانند از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری کنند و جلوه ساختمان ها را هم بهتر نمایند. در زمان معرفی همواره همان ضخامت و نحوه نصب و ماندگاری و کیفیت محصول است که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

البته بدانید که خرید این محصول هم امروزه با رشد چشمگیری مواجه شده است و شرکت های ساختمان سازی همواره خرید این پنجره ها را به صورت عمده انجام می دهند تا بتوانند نیاز چندین ساختمان را پوشش بدهند و برای آنها بهترین پنجره ها را نصب کنند.

اگر قصد خرید پنجره دوجداره upvc دو جداره را دارید، در این مقاله همراه ما باشید تا با انواع این پنجره، چگونگی نصب آن آشنا شوید.

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار

انواع پنجره دوجداره حفاظ دار وجود دارد که از نظر طرح و رنگ و مدل با یکدیگر متفاوت هستند، از انواع این پنجره ها می توان به موارد زیر هم اشاره کرد:

  • پنجره دوجداره حفاظ دار آکاردئونی؛ این مدل پنجره ها اصولا مساحت زیادی دارند و حفاظ آنها نیز قابل باز و بسته شدن هم می باشد.
  • پنجره دوجداره حفاظ دار رولی؛ حفاظ این پنجره ها به صورت رول باز و بسته می شوند و بیشتر برای مغازه ها و پارکینگ ها کاربرد دارند.
  • پنجره دوجداره حفاظ دار نرده ای؛ این مدل پنجره ها دارای حفاظی نرده ای هستند که قابلیت باز و بسته شدن ندارند و ایمنی بالایی دارند.

>>برای خرید پروفیل upvc با کیفیت بالا تماس بگیرید<<

پنجره دوجداره UPVC بازشوی آکاردئونی
پنجره دوجداره UPVC بازشوی آکاردئونی

پنجره دوجداره حفاظ دار ابرویی؛ محافظ آنها برای پنجره هایی مناسب است که پهنای زیادی دارند، این محافظ ها بسیار باریک و ظریف هستند و جلوه و زیبایی خاصی به شیشه ها می بخشند.انواع پنجره های نام برده را می توان متناسب با محیط خود انتخاب کرد و آنها را نصب نمود و هم ایمنی را بالا برد و هم می توان زیبایی و جلوه آنها را چندین برابر کرد.

  • نکات مهم درباره استفاده پنجره دوجداره حفاظ دار:

    در زمان استفاده از پنجره های دوجداره حفاظ دار همواره باید نکات متعددی را رعایت کرد تا دچار افت کیفیت نشوند، در زمان استفاده باید توجه کنید که نگداری ها به موقع انجام شوند، پنجره ها به موقع سرویس گردند، مثلا باید آنها را به موقع در صورت کثیف شدن تمیز کرد تا گرد و غبار بر روی آنها باقی نماند که باید کدر و مات شدن رنگ پنجره ها خواهد شد، با استفاده از اسپری جرم گیر می توان آنها را به راحتی تمیز نمود. روغن کاری و رگلاژ کردن یراق آلات، تست محکم بودن و ثابت بودن یراق ها و استفاده درست از دستگیره ها کمک می کند تا دوام این پنجره ها بیشتر از قبل شود.

    لازم به ذکر است که پنجره دوجداره UPVC نباید در برابر حرارت زیاد و جوشکاری قرار بگیرند و در کل باید تمام بخش های آنها سرویس و بررسی شوند تا دچار افت کیفیت نشده باشند و بتوانند بهترین عملکرد را از خود نشان بدهند. باید مراقب بود که مواد اسیدی و شوینده قدی با آنها ارتباط برقرار نکند تا رنگ آنها دچار تغییر نشود.

سفارش پنجره دوجداره حفاظ دار:

امروزه شرایطی برای شرکت های ساختمان سازی و مصرف کنندگان پنجره های دوجداره حفاظ دار فراهم گشته است که می توانند به راحتی در هر زمان و مکانی به راحتی با دو روش مستقیم و آنلاین سفارش پنجره ها را متناسب با محیط و نیاز خود انجام بدهند، در این روش شما همواره می توانید سفارش مستقیم را از تولیدی انجام بدهید تا بهترین و با کیفیت ترین پنجره ها با قیمت استثنایی بدون واسطه و دلالی در اختیار شما قرار بگیرد. البته در روش آنلاین هم می توان در هر زمانی به سایت ما مراجعه کرد و به کاتالوگ ها دسترسی پیدا نمود و پس از مقایسه نمونه ها و انتخاب بهترین نوع متناسب با نیاز خود سفارش را ثبت کرد و مبلغ آن را هم پرداخت نمود و در آخر هم آنها را درب محل تحویل گرفت و سپس آنها را در مدت زمان کوتاهی و صحیح و سالم درب محل تحویل گرفت و توسط افراد با تجربه یا همان نصاب ها آنها را نصب کرد.

قیمت پنجره دوجداره حفاظ دار:

هنگام خرید پنجره دوجداره حفاظ دار اصولا باید مبلغ مشخصی را پرداخت نمود، این مبالغ هم توسط تولیدی براساس کیفیتی و مدلی که دارند محاسبه می شوند و هم پس از ورود به بازار ها با وجود تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه دوار نوسانات خواهند شد، این دو عامل سالانه و روزانه قیمت ها را بالا می برند به همین دلیل باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید تا با اطلاع از قیمت ها اقدام به خرید کنید. باید بگوییم که مناسب بودن قیمت ها توان خرید مشتریان را هم افزایش خواهد داد به همین دلیل لیست قیمت تولیدی که همیشه آنلاین و به روز است را تهیه کنید تا از قیمت های استثنایی بهره مند شوید.

                                       << درب و پنجره وین بست ارائه دهنده انواع درب و پنجره با بهترین کیفیت در ایران >>

معرفی و خرید لیفت اند اسلاید

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید