یراق آلات شیشه

یراق آلات لوازم جانبی هستند که برای نصب شیشه روی درب و پنجره مورد استفاده قرار می گيرند. این وسایل دارای جنس های مختلفی هستند و از نظر شکل و کارایی تنوع بالایی دارند. یراق آلات شیشه کمک می کنند تا شیشه به خوبی روی سطح مورد نظر قرار بگیرد. لاستیک درزگیر جز مهمترین این یراق آلات بوده که از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند‌. این یراق آلات متناسب با نوع شیشه های ساده و سکوریت و دو جداره و سه جداره طراحی می شوند. برای نصب و حرکت بهتر شیشه این لوازم کاملا ضروری هستند‌. آنها در کیفیت و عملکرد بهتر شیشه نقش مهمی را ایفا می کنند. این امر نشان می دهد که انتخاب یراق آلات با کیفیت در نصب شیشه اهمیت بسزایی دارد. ما با معرفی این یراق آلات تلاش کردیم تا شناخت شما را از این وسایل با کیفیت بیشتر کنیم تا بتوانید خریدی ایده آل و اقتصادی داشته باشید. خرید یراق آلات در حجم های مختلف و متناسب با نیاز و مصرف و همچنین بودجه مصرف کننده صورت می گیرد. شرکت های ساخت و ساز که همیشه مصرف بیشتری دارند یراق آلات را به صورت عمده و با قیمتی مناسب خریداری می کنند. یراق آلات با کیفیت و کاربردی همیشه اولویت اول برای خرید هستند و شما می توانید آنها را به صورت آنلاین هم سفارش دهید. در زمان خرید توجه به مارک هم اهمیت زیادی دارد.

                                    خرید پروفیل upvc با بهترین کیفیت و قیمت  مناسب در وین بست

انواع یراق آلات شیشه

یراق آلات شیشه دارای مدل ها و جنس های مختلفی بوده و این تنوع بالا باعث شده تا مصرف کنندگان انتخاب های زيادي پیش رو داشته باشند و بتوانند متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهند. یراق آلات از نظر شکل ظاهری و کارایی به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

    • لولا:

    • به عنوان مهم‌ترین یراق آلات معرفی می شود. وظیفه لولا اتصال دو جسم به یکدیگر است. این قطعات وزن شیشه را به خوبی تحمل می کنند و در نمونه های استوپی، حمامی و پارتیشن روانه بازار می شوند.
    • ریل:

    • این نوع از یراق آلات برای شیشه‌هایی استفاده می شود که بصورت کشویی و ریلی باز و بسته می‌شوند. ریل ها هم دارای نمونه های مختلف هستند.
    • قفل شیشه:

    • این قطعه برای افزایش سطح ایمنی به کار می رود. محل قرار گیری این یراق کاملا متفاوت می باشد. قفل دستگیره‌دار فرودگاهی، قفل پارتیشن هوبه، قفل کمری، قفل پارتیشن مرونی ایتالیا و قفل ۱۰۵ از مدل‌های مختلف قفل‌های شیشه محسوب می‌شوند که استیل هستند.
    •  
    • خرید پنجره ویستا بست با کیفیت فوق العاده در وین بست 
یراق آلات شیشه​
یراق آلات شیشه​
    • ضربه گیر:

    • جنس آن پلاستیک فشرده است که کاملا شفاف بوده و روی درب های ریلی و کشویی قرار می گيرد. فضای درب و فریم و دیوار را پر می کند.
    • فریم:

    • که روی دیوار یا زمین نصب می شود و از لرزش شیشه جلوگیری می کند.
    • استوپ:

    • به حرکت روان شیشه و نگهداری وزن آن کمک می کند. داخل این قطعه روغن وجود دارد و در ۲ مدل توکار و روکار استفاده می شود که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند.
    • بست:

    • اکه برای اتصال شیشه‌ها به یکدیگر یا اتصال آن‌ها به دیوار کاربرد دارد.

سفارش یراق یراق آلات شیشه

یراق آلات شیشه به صورت حضوری و غیر حضوری قابل خرید هستند. افرادی که شرایط خرید به صورت حضوری را ندارند می توانند به صورت آنلاین آنها را سفارش دهند. این مرکز برای افرادی که قصد سفارش یراق آلات شیشه را دارند خدمات گسترده ای را در نظر گرفته تا آنها بتوانند سفارشات خود را در کمترین زمان و با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند. زمانی که قصد سفارش به صورت آنلاین را داشته باشید شرایط مناسبی پیش روی شما قرار دارد که می توانید با مقایسه تابلو ها و همچنین قیمت آنها به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. هر چه حجم سفارشات بیشتر باشد قطعا تخفیفات هم بالاتر می رود که برای مشتری مقرون به صرفه است.

خرید و سفارش این کالاها به صورت اینترنتی دارای مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در زمان و همچنین داشتن بازه انتخابی بیشتر است که کار را برای مشتری به مراتب راحت می کند. مجموعه پیش رو یکی از مراکز معتبر می باشد که در آن انواع یراق آلات شیشه در کیفیت ها و برندهای برتر به دست شما مشتریان عزیز می رسد.شما خریدار محترم می توانید با ارائه درخواست از کارشناس فروش ما و همچنین بهره مندی از مشاوره ها، بهترین یراق ها را بر اساس کاربردهای آن خریداری نمایید. سفارشات ثبت شده همیشه در کمترین زمان به دست مصرف کننده می رسند و رضایت او را جلب می کنند.

                                      …. وین بست ارائه دهنده پروفیل upvc با قیمت مقرون بصرفه …. 

قیمت یراق یراق آلات شیشه

قیمت  یراق آلات شیشه با توجه به عوامل متعدد می تواند متفاوت باشد. از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • برند تولیدی این محصول: این عامل از مهم ترین عوامل موثر در تعیین قیمت محسوب می شود و به گونه ای است که هر برند با توجه به نوع مواد اولیه ای که در تولید یراق آلات استفاده می کنند، قیمت های متفاوتی دارد.
  • از دیگر عوامل موثر، می توان به نوع بسته بندی اشاره کرد. هر چه بسته بندی شکیل تر باشد قطعا نرخ بالاتری را هم به خود اختصاص می دهد.
  • کیفیت از مهم ترین عواملی است که می تواند در قیمت و میزان رضایت مشتری نقش داشته باشد. از مهم ترین عوامل در افزایش فروش و سود آوری کیفیت محصول می باشد.  یراق آلات باکیفیت همیشه با نرخ بیشتری به فروش می رسند.
یراق آلات شیشه​
یراق آلات شیشه​
  • عامل دیگر تورم و شرایط حاکم بر بازار لست که باعث شده تا قیمت ها روندی صعودی پیدا کند و ثبات نداشته باشد.
  • نحوه و حجم خرید و فروش هم می تواند در تعیین قیمت نقش مهمی داشته باشد. خرید با حجم بالا همیشع قیمت مناسب تری دارد. خرید به صورت اینترنتی به دلیل صرفه اقتصادی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

بررسی ها نشان داده که هر ساله طبق تورم ها موجود در همان سال قیمت ها تعیین می شود اما دلیل افزایش نرخ ها به صورت روزانه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد. با وجود این شرایط باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید.  قیمت یراق آلات درجه یک را می توانید با مراجعه به این سایت هر زمان که خواستید به راحتی تهیه نمایید.

معرفی و خرید لیفت اند اسلاید

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید