winbestlogo

معرفی و خرید لیفت اند اسلاید

با تولید انواع و اقسام تجهیزات، مصالح و متریال های مختلف، امکان ساخت و ساز و انتخاب نما برای مالکان منازل و ساختمان های تجاری بهبود یافته است. به گونه ای که مالکان علاوه بر توجه به زیبایی نمای بیرونی و درونی ساختمان، با توجه به شرایط اقلیمی می توانند اقدام به ساختمان سازی کنند. یکی از بهترین و کاربردی ترین مصالح برای مناطق باد خیز و مناطق شمالی کشور، درب های لیفت اند اسلاید است. یکی از بهترین مزایای این درب ها کشویی بودن آن است. به گونه ای که فضای بسیار کمی را اشغال نمی کند. به همین دلیل قابلیت استفاده و نصب آن حتی در ساختمان هایی که فضا و متراژ کمی دارند، مناسب است. اگر علاقه به تماشای فضای بیرونی منزل دارید، انتخاب لیفت اند اسلاید بهترین گزینه است. در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های پنجره های لیفت اند اسلاید، قیمت و سایر مزایای آن آشنا شوید.

                                    << وین بست ارائه دهنده انواع پنجره upc وupvc است>>

ویژگی ‌های پنجره ‌های لیفت اند اسلاید

پنجره های لیفت اند اسلاید یکی از جدیدترین و کاربردی ترین انواع متریال ها در صنعت ساختمان سازی است. طراحی این پنجره ها به گونه ای است که به عنوان یک جایگزین برای درب های کشویی محسوب می شود. شیشه های مورد استفاده برای این نوع پنجره ها از سکوریت است که از کیفیت و ایمنی بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. اما در صورتی که بودجه بیشتری دارید، با توجه به درخواست و سلیقه کارفرما امکان استفاده از شیشه های لمینت نیز وجود دارد. در طراحی درب های لیفت اند اسلاید با پنجره های آن تفاوتی وجود دارد و هر دو به صورت کشویی باز می شوند. تفاوت آن ها در متراژ و ابعادی است که طبق سفارش کارفرما در مکان های مختلف قابل نصب است. هم درب و هم پنجره های لیفت اند اسلاید توسط چرخ هایی که درون دو ریل تعبیه شده روی درب یا پنجره قرار گرفته باز و بسته می شود. نحوه باز کردن بدین صورت است که با چرخاندن دستگیره لت شیشه ای با اندازه نیم سانتی متر به سمت بالا حرکت می کند. سپس به حالت لیفت قرار می گیرد. همچنین با حرکت در راستای چپ و راست، پنجره توسط ریل ها شروع به حرکت کردن می کند. در واقع به دلیل این که این حرکت به صورت کشویی یا ریلی به این نوع پنجره ها لیفت اند اسلاید گفته می شود.

  • یکی از بهترین مزایا و ویژگی های پنجره های لیفت اند اسلاید قابلیت ساخت و نصب آن ها در ابعاد بسیار بزرگ است. به گونه ای که بدون نیاز به باز کردن پنجره و بدون هیچ مانعی می توانید از تماشای فضای بیرونی منزل یا ویلای خود لذت ببرید. از مهم ترین مزایا و ویژگی های پنجره های لیفت اند اسلاید به موارد زیر می توان اشاره کرد:

    1-     با وجود این که وزن این نوع درب و پنجره های برای افزایش امنیت ساختمان زیاد است، اما بسیار نرم و روان حرکت می کنند. به گونه ای که هیچ صدا یا مزاحمتی در محیط ایجاد نمی کند.

    2-     امکان استفاده از شیشه های ضد گلوله وجود دارد.

     

<برای اطلاعات بیشتر در مورد پنجره upvc کلیک کنید>

معرفی و خرید لیفت اند اسلاید (1)
  1. با وجود این که وزن این نوع درب و پنجره های برای افزایش امنیت ساختمان زیاد است، اما بسیار نرم و روان حرکت می کنند. به گونه ای که هیچ صدا یا مزاحمتی در محیط ایجاد نمی کند.
  2. امکان استفاده از شیشه های ضد گلوله وجود دارد.
  3. با ترکیب کردن پنل های شیشه ای می توان برای باز شدن درب و پنجره حالات مختلفی را استفاده کرد.
  4. امکان دید وسیلع تری به مالکان منازل و ویلاها می دهد.
  5. عایق حرارتی و صوتی بالا در برابر آلودگی های صوتی و هوایی دارد.
  6. فضای کمی را به دلیل حالت کشویی داشتن اشغال می کنند.
  7. زمانی که درب یا پنجره در حالت بسته است، کسی اجازه ورود نداشته و از امنیت بالایی برخوردار است.
  8. قابلیت شستشو دارد و نظافت و نگه داری از آن آسان است.
معرفی و خرید لیفت اند اسلاید
  • 3-     با ترکیب کردن پنل های شیشه ای می توان برای باز شدن درب و پنجره حالات مختلفی را استفاده کرد.5-     عایق حرارتی و صوتی بالا در برابر آلودگی های صوتی و هوایی دارد.7-     زمانی که درب یا پنجره در حالت بسته است، کسی اجازه ورود نداشته و از امنیت بالایی برخوردار است.
  • 8-     قابلیت شستشو دارد و نظافت و نگه داری از آن آسان است.
  • 6-     فضای کمی را به دلیل حالت کشویی داشتن اشغال می کنند.
  • 4-     امکان دید وسیلع تری به مالکان منازل و ویلاها می دهد.
معرفی و خرید لیفت اند اسلاید (1)
  • قیمت پنجره لیفت اند اسلایدنگ چقدراست؟

    به طور کلی قیمت پنجره لیفت اند اسلاید در مقایسه با سایر پنجره های ساده قیمت بیشتری دارد. این ویژگی به دلیل ترکیبات ویژه و منحصر به فردی است که برای ساخت آن ها استفاده می شود. علاوه بر این، با توجه به این که امکان سفارش، ساخت و نصب پنجره ها و درب های لیفت اند اسلاید در ابعاد و سایزهای مختلف وجود دارد، قیمت نهایی آن ها ممکن است متفاوت باشد. یکی از موارد تاثیر گذار دیگر در تعیین قیمت پنجره لیفت اند اسلادینگ سایر تجهیزات و لوازمی است که موقع نصب از آن استفاده می شود. به طور کلی قیمت پنجره ها به موارد زیر وابسته است:

    1. متراژ و ابعاد مورد نظر برای نصب پنجره لیفت اند اسلایدینگ
    2. محل نصب پنجره
    3. کیفیت نوع پروفیل مصرفی برای ساخت پنجره
    4. میزان نیاز به تجهیزات و لوازم جانبی زمان نصب کردن
    5. هزینه حمل
    6. انتخاب و نصب پنجره دو جداره یا شیشه لمینت
    7. نوع غلطک و یراق آلات مورد نیاز برای نصب با توجه به نوع پنجره دو جداره یا لمینت

                                                    << برای خرید انواع پروفیل تماس بگیرید>>

    سفارش لیفت اند اسلاید

    مجموعه وین بست به منظور افزایش رضایت مشتریان محترم انواع درب و پنجره های لیفت اند اسلایدینگ را با کیفیت عالی و با بهترین پروفیل تولید و  نصب می نماید. برای سفارش انواع پنجره ها و درب های این مورد می توانید از طریق وین بست اقدام کنید. کارشناسان و مهندسین این مجموعه از زمان اندازه گیری، طراحی تا نصب آن همراه شما خواهند بود. همچنین با توجه به متراژ و محیط مورد نظر خود می توانید برای دریافت بهترین انتخاب و محصولات با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

    نصب لیفت اند اسلاید

    یکی از موارد مهمی که زمان خرید و انتخاب درب و پنرجه های لیفت اند اسلاید باید به آن توجه زیادی داشته باشید، کیفیت پروفیل مورد استفاده برای ساخت آن و نحوه اجرا و نصب آن است. با توجه به این که نصب این پنجره ها و باز و بسته کردن آن ها صرفا از طریق دو ریل انجام می شود، استفاده از یراق آلات و سایر تجهیزات اهمیت زیادی دارد. زمان نصب کارشناسان و مهندسین مجموعه وین بست با توجه به ابعاد مورد نظر کارفرما و با استفاده از بهترین یراق آلات و با دقت و مهارت بالا شروع به نصب درب و پنجره های لیفت اند اسلاید می کنند.

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید