تفاوت پنجره دوجداره با سه جداره

پنجره دوجداره جا کولری

تفاوت پنجره دوجداره با سه جداره در چیست؟

پنجره دوجداره از نظر ساختار و وزن و کارایی با پنجره سه جداره تفاوت های اساسی دارد. مدل های دوجداره از دو پنل شیشه ای تشکیل شده اند بدین ترتیب ضخامت و وزن کمتری هم خواهند داشت و درصد عایق بودن آنها نسبت به نمونه های سه جداره کمتر است. گاز آرگون مابین این دو شیشه قرار گرفته تا مقاومت پنجره را در مقابل فشار و ضربه دو چندان کند. عایق بندی مناسبی که این نوع شیشه دارد باعث شده تا در محیط های مختلف قابل استفاده باشد و بتواند نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل برطرف سازد.

<< برای خرید پنجره لیفت اند اسلاید با بهترین کیفیت کلیک کنید >>

اما پنجره سه جداره دارای سه لایه شیشه تک جداره بوده که فاصله بین آنها گاز آرگون تزریق می شود و این ضخامت بیشتر باعث شده تا این پنجره وزن بالاتری داشته باشد. عایق بندی این شیشه بالا بوده و می تواند در مقابل رطوبت و حرارت و فشار بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. عملکرد صوتی پنجره های سه جداره بهتر بوده و برای محیط های شلوغ و پر سر و صدا گزینه بهتری هستند. اگر چه پنجره های سه جداره قیمت بیشتری دارند اما خرید آنها می تواند به عدم اتلاف انرژی کمک زیادی کند بنابراین شما قبوض خود را با مبلغ کمتری پرداخت می کنید.

تفاوت دیگر این دو پنجره در کارایی و محل نصب آنها است و نمونه های سه جداره چون عایق بندی بهتری دارند برای محیط های آلودگی انتخاب بهتری هستند و بازدهی خوبی هم از خود نشان می دهند. در پنجره های دو جداره شیشه استفاده شده بیشتر شیشه وکیوم شده در کارخانه است اما در پنجره سه جداره شیشه ها متناسب با کلاف انتخاب می شوند و به صورت ریلی داخل آن قرار می گیرند. تمام این تفاوت ها به خوبی قابل مشاهده بوده و شما می توانید به راحتی آنها را در بازار تشخیص داده و در جهت خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید.

روش تبدیل شیشه دوجداره به سه جداره چگونه است ؟

کیفیت و کارایی بالایی که شیشه سه جداره داره باعث شده تا  بیشتر مصرف کنندگان قصد تبدیل شیشه دو جداره به سه جداره داشته باشند. سه جداره نسل جدیدی بوده که به عنوان بهترین عایق سرما و گرما و گرد و غبار و سر و صدا معرفی می شود و چون تبدیل مدل دوجداره به سه جداره هزینه زیادی به همراه دارد بهتر است که شما از همان اول پنجره را تعویض و مدل سه جداره را نصب کنید. پروفیل هایی که برای ساخت این پنجره ها استفاده می شود با هم متفاوت است با همین دلیل امکان ارتقا پنجره دو جداره به سه جداره وجود ندارد و تعویض کردن پنجره به طور کلی می تواند بهترین گزینه برای رفع نیاز باشد.

ضخامت شیشه ها در این پنجره ها متفاوت بوده به همین دلیل شما نمی توانید پنجره دو جداره را ارتقا دهید چون باید به طور کلی شیشه های ضخیم متناسب با سه جداره را روی ان قرار دهید. متفاوت بودن تعداد و حتی جرم شیشه ها مانع از تبدیل و ارتقا پنجره دو جداره شده است. این موضوع نشان می دهد که امکان تبدیل پنجره دو جداره به سه جداره وجود ندارد و تنها راه برای شما تعویض کلی پنجره است که می تواند برای شما بهترین بازدهی را به همراه داشته باشد. تعویض کلی قطعا در مدت زمان کمتری هم صورت می گیرد.

…. معرفی انواع پروفیل upvc با بهترین متریال در وین بست ….

یراق آلات و کناف پنجره دو جداره به گونه ای طراحی شده که امکان اضافه کردن یک لایه شیشه دیگر در آن وجود ندارد و تنها فضا برای دو شیشه است. چون امکان ارتقا دادن این پنجره وجود ندارد شما می توانید همین دو جداره را با بهترین شیشه پوشش دهی کنید که عایق بندی بهتری هم داشته باشد.شیشه های باکیفیت قطعا ضخامت لازم برای انجام این کار را دارند و در مقابل آلودگی های هوا و صوتی بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند و در مقابل فشار و ضربه هم قطعا مقاوم تر هستند.

 << وین بست ارائه دهنده انواع درب و پنجره upvc >>

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید