معرفی و خرید پروفیل های  UPVC

UPVC از مواد اصلی پلیمر که در صنایع مختلف استفاده می شود، به دست می آید. این متریال به دلیل انعطاف پذیری بالا، عایق بودن در برابر حرارت، عدم اشتعال، مقاومت در برابر مواد بیولوژیک و مواد شیمیایی، و قابلیت ترکیب و تلفیق با مواد افزودنی دیگر سبب شده که از آن در صنایع مختلف از جمله برای ساخت درب و پنجره استفاده کنند. به طور کلی UPVC به عنوان یک پلی وینیل کلراید شناخته می شود که به دلیل نیاز به نگه داری کم از آن در ساختمان سازی به عنوان یک ماده اصلی استفاده می شود. یکی از بهترین ویژگی های استفاده از UPVC برای ساخت درب و پنجره قیمت مقرون به صرفه آن در مقایسه با پنجره های آلومنیومی است. یکی از بهترین مزایا و ویژگی های UPVC عایق بودن در برابر حرارت و گرما است. در  واقع پروفیل درب و پنجره باعث می شود که رسانای سرما و گرمای منزل به حداقل برسد. همچنین سبب می شود که انتقال آلودگی صوتی نیز به داخل منزل تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

<<وین بست ارائه دهنده انواع پنجره دوجداره در ایران>>

مواد تشکیل دهنده پروفیل UPVC

عمده ترین مواد تشکیل دهنده پروفیل UPVC، Polyvinyl Chloride یا به اصطلاح پودر PVC است. علاوه بر این، این ترکیب پلیمری به عنوان یک ترموپلاست شناخته می شود که مشتقات و مواد تشکیل دهنده اصیل آن  57٪ نمک، و  43٪ گاز و نفت خام است. با این وجود برای دستیابی و افزایش خلوص و کیفیت استفاده از پروفیل UPVC و افزایش مزایای آن مواد افزودنی دیگری با آن ترکیب می شود. عمده ترین مواد افزودنی تشکیل دهنده پروفیل UPVC به شرح زیر است:

نحوه تولید پروفیل UPVC

به طور کلی فرایند نحوه تولید پروفیل UPVC شامل دو مرحله است. در مرحله اول مواد اولیه میکس شده و در مرحله دوم مواد اکسترود می شود. بعد از آماده کردن مواد اولیه و ترکیبات، مواد اولیه با استفاده از میکسر با یک دیگر مخلوط می شوند. پس از آن مواد میکس شده به وسیله یک لوله به مخازن انتقال داده می شود. سپس مواد اولیه به مدت 16 تا 24 ساعت برای کاهش یا از بین بردن الکتریسته ساکن و هم دما شدن مواد با دمای محیط، در مخازن می ماند. پس از میکس شدن مجدد، مواد اولیه به دستگاه اکسترودر به صورت خودکار منتقل می شود. مواد با استفاده از چرخ دنده های تعبیه شده در دستگاه و در یک دمای معین به سمت جلو می رود. در طول مسیر این دستگاه، یک خمیر به دست می آید. این خمیر فاقد خلل و فرج است.

…. برای خرید پنجره UPVC با کیفیت بی نظیر و قیمت مناسب کلیک کنید ….

سفارش پروفیل UPVC

در این مقاله به طور کامل با نحوه تولید پروفیل UPVC ، و کاربرد آن برای ساخت درب و پنجره به طور کامل آشنا شدیم. استفاده از پروفیل UPVC مزایای مختلفی دارد که به شرح زیر است:

برای سفارش و خرید انواع پروفیل UPVC، ساخت درب و پنجره های UPVC و سایر یراق آلات می توانید از طریق ویستا بست اقدام کنید. این مجموعه با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه، بهترین انواع پروفیل UPVC، یراق آلات و … را تولید و عرضه می کند. همچنین در صورتی که قصد اندازه گیری و طراحی در منزل یا محل کارتان را دارید، کارشناسان این مجموعه در محل حاضر خواهند بود. این مجموعه جهت حفظ و بهبود کیفیت خدمات پس از فروش نیز ارائه می کند.

<<وین بست ارائه دهنده انواع درب و پروفیل UPVC با کیفیت فوق العاده در ایران>>

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید