پنجره ی یو پی وی سی چیست ؟

پنجره ی یو پی وی سی چیست

 پنجره ی یو پی وی سی چیست؟ و چه کاربردی دارد

 پنجره ی یو پی وی سی چیست: جز تولیدات بروز و مدرن هستند و سطح کیفی و کارایی بالایی دارند اما معایبی را هم دارند که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

  • پنجره های upvc در واقع از پروفیل هایی با همین نام ساخته شده اند و در صورتی که پروفیل کیفیت استانداردی نداشته باشد و از مواد بازیافتی و زائد تهیه شده باشد پنجره دچار ترک خوردگی و شکستگی خواهد شد و تغییر رنگ را هم به همراه خواهد داشت و شما شاهد زرد شدن پنجره خواهید بود. این امر نشان می دهد که هنوز هم برخی تولید کنندگان مواد با کیفیت برای تولید استفاده می کنند.
  • اگر در زمان ساخت تولیدی از ورق گالوانیزه ناقص و پروفیل های دست دوم استفاده کند پنجره ضخامت مورد نیاز را نخواهد داشت و این باعث کج شدن و تغییر شکل دادن در و پنجره می شود.
  • عیب دیگری که در این محصولات مشاهده می شود این است که سطح کاربری گسترده ای ندارند به طوری که شما نمی توانید این نوع پنجره را در محیط های آزمایشگاهی که با مواد اسیدی و شیمیایی کار می کنند نصب کنید.
  • پروفیل استفاده شده در بدنه پنجره دارای ساختاری خاص بوده و زمانی که در مجاورت لکه گیر و وایتکس قرار می گیرد فعل و انفعالات بدی از خود نشان می دهد که برای انسان خطرات زیادی به همراه دارد.
  • در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم فقط می توانید از پورفیل های خیلی ضخیم و مقاوم استفاده کنید که بهترین کارایی و دوام را دارند.
  • پنجره های upvc   دست دوم دیگر کارایی قبل را ندارند و تنها به عنوان ضایعات دست دوم معرفی می شوند.
  • عیب دیگر این تولیدات این است که بدون فرم نصب نمی شوند و اگر می خواهید آنها را به صورت کاملا ایمن نصب کنید باید حتما از فرم استفاده کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

فرق بین پنجره یوپی وی سی با دوجداره ؟

یو پی وی سی از نظر ساختار و جنس با دو جداره تفاوت اساسی دارد‌. نمونه اول از پورفیل های upvc  ساخته شده که ضخامت بالایی دارند بدین ترتیب در هر شرایطی بهترین کارایی را از خود نشان می دهند. در واقع متریال اصلی آن پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی است و ساختار آن کمی شبیه pvc است‌. برای ساخت پنجره های دوجداره upvc بهترین گزینه بوده که نسل جدیدی از pvc بوده با این تفاوت که ضخامت آن بیشتر است و در مقابل رطوبت و حرارت و فشار هم دوام زیادی دارد و دچار افت کیفیت و همچنین تغییر رنگ هم نمی شود.وین بست ارائه دهنده

                                                         <<پنجره دوجداره با کیفیت بی نظیر در ایران>>

پی وی سی از نوعی پلیمر بوده که شباهت زیادی به پلاستیک دارد به همین دلیل کاملا منعطف است و برای پنجره های دو جداره و ساده هم استفاده کنید می شود. از دیگر تفاوت های این دو می توان به انعطاف پذیری بالایی پنجره های upvc اشاره کرد که به راحتی برش زده می شوند و شما می توانید پنجره با سایز و مدل های مختلف طراحی کنید. وزن آنها کاملا سبک است که علاوه بر حمل و نقل آسان کارایی راحتی هم دارند. قابلیت رنگ کردن دارند و شما می توانید پنجره های upvc را متناسب با سلیقه مشتری رنگ آمیزی کنید تا دکوری زیبا داشته باشند‌.

قدرت شکل پذیری بالاتر، تحمل کردن فشار زیاد و همچنین عدم ترک خوردگی و شکستگی، دارا بودن سطح صیقلی و براق و مقاومت در برابر آتش سوزی برخی از ویژگی های مثبت پی وی سی است که در پنجره های upvc هم به چشم می خورد. این تفاوت باعث شده تا در صنعت ساختمان سازی بیشتر از این پنجره های مقاوم استفاده شود که می تواند در شرایط سخت آب و هوایی هم بهت یک عملکرد را داشته باشد. upvc می تواند به شکل های مختلفی تبدیل شود بدین ترتیب شما پنجره هایی با شکل های زیبا مشاهده خواهید کرد. تفاوت قیمت در این پنجره ها به خوبی ملموس بوده و هر دو با نرخی خاص روانه بازار می شوند.وین بست ارائه دهنده انواع درب و پنجره در ایران میباشد

قیمت پنجره یو پی وی سی در ایران؟

قیمت پنجره یو پی وسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام به نوعی در قیمت تاثیر می گذارند:

  • اولین عامل در تعیین قیمت جنس پنجره است . استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک باعث شده تا کارایی و کیفیت پنجره هم بهتر باشد که در این صورت با نرخی بالاتر هم به فروش می رسد و با وجود قیمت بالا بیشتر مشتریان ترجیح می دهند تا پنجره های با کیفیت را با قیمت بالا خریداری کنند.
  • حجم خرید از دیکر عوامل تعیین کننده قیمت است. اگر شما خرید را به صورت تکی انجام دهید باید نرخ بیشتری را بابت آن پرداخت کنید و در صورتی که پنجره ها را به صورت عمده و تعداد بالا خریداری کنید تخفیفات زیادی شامل حالتان می شود. پیمانکارانی که در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارند با خرید عمده محصول را با نرخی ارزان تر تهیه می کنند.
  • نحوه خرید و فروش هم می تواند باعث کاهش و افزایش قیمت شود به گونه ای که اگر شما خرید را به صورت‌ اینترنتی و آنلاین انجام دهید نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای رفت و آمد ندارید و می توانید از تخفیفات که در سایت وجود دارد نهایت استفاده را ببرید. قیمت در خرید و فروش اینترنتی به نسبت بازار مناسب تر است.
  • تورم مهمترین عاملی است که باعث شده تا نرخ مواد اولیه و بعد از آن هم محصول نهایی افزایش پیدا کند. با وجود تورم قیمت ها روندی صعودی را در پیش گرفته و قدرت خرید مردم کاهش پیدا می کند.
  • قیمت پنجره دو جداره به سایز آن هم بستگی دارد هر چه سایز بزرگتر باشد مسلما مواد مصرفی آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه نرخ بالاتری را هم از آن خود می کند.
  • پنجره هایی که در بازارهای خارجی به فروش می رسند همیشه قیمت بالاتری دارند چون این نرخ بر اساس قیمت ارز محاسبه می شود.
  • قیمت در کارخانه همیشه مناسب تر است و اگر شما خرید را از تولیدی انجام دهید مقرون به صرفه است.

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید