معرفی و خرید یراق آلات

اگر کمی به قسمت های مختلف خانه یا محل کار نگاه کنید، متوجه تعداد زیادی یراق می شوید. یراق آلات به وسایل و تجهیزاتی گفته می شود که در ساخت یا تعمیر یا تکمیل قسمت های مختلف منزل از جمله آشپزخانه از آن ها استفاده می شود. برخی از این یراق آلات مانند دستگیره کابینت، لولا کابینت، قلاب جا لباسی و … کاربرد و استفاده بیشتری دارند. برای اولین بار تولید انواع یراق آلات از زمانی شروع شد که مردم می توانستند فلزات مختلف را ذوب کرده و از آن ها برای متصل کردن قسمت های مختلف وسایل منزل خود از آن استفاده کنند. این تجهیزات و وسایل در قسمت های مختلف دیگری مانند درب و پنجره، UPVC،پنجره PVC، و … هم کاربردهای گسترده و مهمی دارند. در این مقاله با انواع یراق آلات، چگونگی تولید و نصب آن ها، کاربرد و نحوه سفارش آن ها به طور کامل آشنا خواهید شد.

چگونگی  تولید و  نصب یراق آلات

یکی از رایج ترین روش هایی که برای تولید یراق آلات از گذشته تاکنون از آن استفاده می شود، ریخته گری است. با روش ریخته گری می توان اشکال با پیچیدگی های مختلف و حتی سخت را با دقت و ظرافت بالا تولید کرد. بیشترین کاربرد یراق آلات همان طور که در پاراگراف بالا اشاره شد، در ساخت وسایل و متصل کردن وسایل مختلف در منزل است. به همین جهت برای افزایش استحکام آن ها باید از فولاد ضد زنگ استفاده شود. فرایند ریخته گری در تولید یراق آلات شامل مراحل زیر است:

1-     ساخت الگو با استفاده از موم

2-     پوشاندن الگو با استفاده از دوغاب سرامیکی

3-     حرارت دادن موم برای ذوب کردن و خارج کردن آن

4-     ذوب ریزی موم در داخل پوسته تو خالی

5-     شکستن قالب سرامیکی و جدا کردن قطعات از یک دیگر

در این میان ممکن است برخی از محصولات تولید شده، به عملیات تکمیلی دیگری از جمله عملیات حرارتی، عملیات های سطحی و ماشین کاری هم نیاز داشته باشد. با این روش یراق آلات و اتصالات دیگری از جمله اسپایدر شیشه، دستگیره های درب، نگه دارنده ها، گیره و … تولید می شود.

یراق آلات درب و پنجره

یکی از نکات دیگری که زمان تولید یراق آلات باید به آن توجه زیادی داشت، این است که باید این وسایل از دوام بالایی برخوردار باشد. همچنین در برابر نور آفتاب، آب و … مقاوم بوده و ضد زنگ باشد. به همین بیشتر تولید کنندگان از جمله تولیدی وین بست، از استنس استیل به عنوان آلیاژ اصلی برای تولید یراق آلات استفاده می کنند. یکی از مزیت های این روش تولید این است که می توان اشکال را با سایز و ابعاد مختلف تولید کرد. همچنین مزیت دوم این است که می توان قطعات را با صافی سطح و دقت بالایی تولید کرد. به گونه ای که دیگر نیازی به ماشین کاری نیست.برای استفاده از یراق تولیدی، نوبت به نصب کردن آن می رسد. بدیهی است که نصب کردن یراق آلات یک تکه در مقایسه با دو تکه بسیار آسان تر است. چون متصل و هماهنگ کردن دو تکه از این تجهیزات روبروی یک دیگر کاری زمان بر و دشوار خواهد بود. برای نصب انواع یراق آلات می توانید از کارشناسان مجموعه وین بست کمک بگیرید.

انواع پنجره یراق الات

استفاده از درب و پنجره های ساده و معمولی معمولا از رده خارج شده است. امروزه پس از ساخت و ساز یا تعمیر منزل از پنجره های دو جداره استفاده می شود. این نوع درب و پنجره ها علاوه بر زیبایی خاصی که دارد، باعث افزایش امنیت ساختمان می شود. برای متصل کردن و افزایش امنیت این پنجره ها از یراق آلات استفاده می شود. طرح های زیبا این وسایل به گونه ای است که پنجره ها را از چندین جهت قفل کرده و باعث افزایش می شود. یکی از مزایای دیگر انواع پنجره یراق آلات این است که با یک چرخش ساده و آسان محکم و بسته می شوند. به طور کلی انواع پنجره و درب یراق آلات در چندین نوع مختلف تک حالته، دو حالته، یراق کشویی، یراق کشویی- لغزشی نیمه اتوماتیک، یراق کشویی- لغزشی تمام اتوماتیک، و یراق تاشو تولید می شوند.

قیمت یراق آلات در بازار

با توجه به این که یراق آلات در سایز، کاربرد و با استفاده از متریال های مختلف تولید می شوند، قیمت یراق آلات در بازار نیز متفاوت و متغیر است. علاوه بر این، قیمت مواد اولیه و مورد نیاز برای ساخت و تولید یراق آلات متغیر است. به همین جهت قیمت کلی و نهایی هر محصول متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت سایر یراق آلات با کاربردهای مختلف می توانید به سایت وین بست مراجعه کنید. این سایت کلیه محصولات خود را با استفاده از بهترین مواد و با دوام بالا تولید و عرضه می کند.

سفارش یراق آلات

برای خرید انواع یراق آلات، محصولات درب و پنجره های دو جداره، با تنوع و کیفیت مطلوب می توانید از طریق سایت وین بست اقدام کنید. این مجموعه با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه، انواع یراق آلات را با کیفیت بسیار عالی تولید می کند. همچنین از طریق همکاری با بهترین برندهای تولید کننده، پاسخگوی نیاز مشتریان است. علاوه بر این، جهت افزایش اعتماد خریداران خدمات پس از فروش ارائه می کنند تا در صورت نیاز با کارشناسان خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت لزوم کارشناسان این تیم در محل حاضر خواهند شد. برای خرید انواع محصولات از جمله یراق آلات می توانید از طریق این سایت سفارش خود را ثبت کنید.  کارشناسان در 24 ساعت شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود.

…. برای خرید انواع درب و پنجره دوجداره به سایت وین بست مراجعه کنید ….

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید