تعویض شیشه و تعمیر پنجره دوجداره

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k2gcjk53′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

تعویض شیشه و تعمیر پنجره دوجداره

اگر متوجه شدید که یکی از پنجره های دو جداره شما دچار تیرگی یا شکاف در شیشه شده ، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. تعمیر پنجره دوجداره امکان پذیر است! لازم نیست که وقتی فقط می توانید واحد شیشه ای آب بندی شده یا واحد عایق بندی شده با صفحه دوتایی را جایگزین کنید ، کل پول را برای جایگزینی کل پنجره و قاب دو جداره خرج کنید.
[/av_textblock]

[av_hr class=’invisible’ height=’20’ shadow=’no-shadow’ position=’center’ custom_border=’av-border-thin’ custom_width=’50px’ custom_border_color=” custom_margin_top=’30px’ custom_margin_bottom=’30px’ icon_select=’yes’ custom_icon_color=” icon=’ue808′ font=’entypo-fontello’ av_uid=’av-k2gclya0′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k2gcjk53′ id=” custom_class=” admin_preview_bg=”]

تعمیر شیشه پنجره شما:

تعمیر پنجره دوجداره به راحتی توسط خودتان انجام می شود تا پول خود را پس انداز کنید. بیشتر مالکان خانه قادر به انجام تعویض این نوع تعمیر پنجره ها به تنهایی و بدون مشکل هستند.

بخش پنجره قدیمی آب بندی شده شیشه ای را حذف کنید- برای شروع ، می خواهید دانه های PVC را به دقت جدا کنید تا واحد شیشه ای مهر و موم شده شکست خورده یا پنجره پنجره شما حذف شود. اگر شیشه ترک خورده است ، احتیاط بیشتری کنید تا خودتان زخمی نشوید.

اندازه گیری- عرض و ارتفاع را با دقت اندازه گیری کنید. سپس لازم است که ضخامت واحد شیشه ای آب بندی شده را بین ضخامت ½ تا 1 ″ اندازه گیری کنید (به اندازه نزدیکترین 1/8 »). می توانید قطعه جایگزینی خود را از اینجا سفارش دهید.

جایگزین کردن – واحد پنجره شیشه ای مهر و موم شده قدیمی را به داخل قاب برگردانید و نوارهای مهره PVC را جایگزین کنید تا در انتظار رسیدن به تعویض باشید.

پس از ورود واحد پنجره شیشه ای آب بندی شده جدید ، شما آماده انجام تعمیر هستید. به سادگی نوارهای مهره و واحد شیشه ای مهر و موم شده قدیمی مانند گذشته را جدا کنید. پنجره جدید را در جای خود قرار داده و نوار مهره را با دست تعویض کنید.

نتیجه گیری – winbest واحدهای عایق دو جداره با کیفیت بالا را برای نیازهای تعمیر پنجره دو جداره شما ارائه می دهد. ما از شیشه دوجداره استاندارد استفاده می کنیم ، این بدان معنی است که شما یک پنجره قوی تر و مطمئن تر می گیرید که از پنجره سنتی غیر موزون بالاتر می رود.
[/av_textblock]

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید