معرفی مدل های درب یو پی وی سی

معرفی مدل های درب یو پی وی سی

مدل های درب یو پی وی سی

درب های upvc هم مانند سازه های دیگر نمونه های مختلف دارند و با سایز و رنگ های متنوع روانه بازار می شوند. این درب ها از نظر جنس به ۲ دسته تقسیم می شوند:

  • معمولی
  • ضد آب

نمونه ضد آب به صورت چند لایه بوده و روکشی به عنوان عایق روی آن کشیده شده که درب را از رطوبت و پوسیدگی دور نگه می دارد. Upvc هیچ گونه انعطافی ندارد به همین دلیل درب ها به مرور زمان کج و شکسته نمی شوند. از نظر شکل ظاهری می توان آنها را به ۲ دسته تقسیم بندی کرد:

  • ساده
  • طرحدار

نمونه های ساده بیشتر به رنگ سفید و یا همان رنگ اصلی پرفیل هستند که با هر محیطی هم به خوبی ست می شوند. اما نمونه های طرحدار با رنگ های جذابی روانه بازار می شوند و شما می توانید متناسب با دکور محیط آنها را انتخاب کنید. این درب ها تک لنگه و دو لنگه و گاهی اگر بزرگ تر باشند به سه لنگه هم می رسند. این درب ها امنیت زیادی دارند و بهترین عایق برای سرما و گرما هستند. کاربرد این درب بسیار گسترده بوده و شما می توانید برای تراس یا بالکن، حیاط، راهرو و راه پله و سرویس بهداشتی از آن استفاده کنید.برای مشاهده انواع پنجره های upvc کلیک کنید

تنوع بالا در ساخت این امکان را به مصرف کننده داده تا بتواند متناسب با سلیقه و نیازی که دارد سایز و طرح مورد نظر خود را انتخاب کند. درب های تک لنگه بیشتری برای ورودی ساختمان استفاده می شوند و شیشه خور هستند. درب ها به صورت ریلی و کشویی و یا لولایی باز و بسته می شوند و از این نظر هم کارایی های متفاوتی دارند. در صورتی که محیط کوچک باشد مدل های کشویی و ریلی و آکاردئونی بیشترین کاربرد را دارند و باعث می شوند تا فضا هم بزرگتر نشان داده شود.

درب یو پی وی سی تمام پنل چه نوع دربی است ؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم درب upvc دارای مدل های مختلفی بوده و هر کدام کارایی خاص خود را دارند. درب یو پی وی سی تمام پنل نمونه بارزی از این تولیدات بوده که با ساختاری منحصر به فرد روانه بازار می شود. چون سرویس بهداشتی و حمام محیطی مرطوب هستند و درب به سرعت دچار پوسیدگی می شود بهتر است از این درب های ضد آب که دارای پنل هستند و نور از آن عبور نمی کند استفاده کنید‌. جنس درب از پلاستیک فشرده بوده که به صورت پنل های باریک کنار هم قرار گرفته و دوام کار را هم تا حد زیادی افزایش می دهند. این درب دارای درجه سختی بالایی بوده و دوام زیادی هم دارد.

درب تمام پنل به صورت سه جداره بوده که روی عایق بندی کار هم تاثیر بسزایی دارد. در واقع این درب از سه لایه مجزا تشکیل شده که لایه اصلی ان را پروفیل گالوانیزه و بعد از آن پنل upvc  و سپس روکش ضد عایق تشکیل می دهد به همین دلیل آب نمی تواند به بافت آن نفوذ کند. اگر چه در ساختار این درب شیشه ای بکار نرفته است اما ظرافت کار بسیار بالا بوده و این می تواند جلوه خاصی به دکور سرویس بهداشتی ببخشد. پنل ها کل درب را به خوبی پوشش می دهند تا هیچ روزنه ای برای نفوذ آب باقی نماند و کار دوام بیشتری داشته باشد.هر انچه که درباره پنجره دوجداره بدانید

مهمترین دلیل استفاده از پنل بالا بردن سطح ایمنی و عایقکاری درب است که بهترین نتیجه را هم به همراه خواهد داشت. نور از پنل عبور نمی کند به همین دلیل از بیرون داخل سرویس بهداشتی مشاهده نمی شود. پنل ها قابل بازیافت هستند و زمانی که کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند شما می توانید مجدد آنها را بازیافت و در ساخت درب استفاده کنید. پنل ها بدون رنگ هستند که در بافت اصلی درب کار گذاشته شده اند و دچار افت کیفیت نمی شوند. شما می توانید در محیط های مرطوب از این درب ها استفاده کنید که طول عمر زیادی هم دارند‌.

معرفی مدل های درب یو پی وی سی

ساخت درب یوپی وی سی برای دستشویی

درب یو پی وی سی به دلیل ساختار منحصر به فردی که دارد در مقابل رطوبت و حرارت زیاد روانه زیادی از خود نشان می دهد و در مجاورت آب و مواد شوینده رنگ آن کاملا ثابت بوده و تغییری هم نمی کند بدین ترتیب ساخت آن برای سرویس بهداشتی بهترین گزینه است. برای ساخت شما باید ابعاد دقیق را در نظر بگیرید تا نصب به درستی انجام شود و درب بتواند بهترین کارایی را داشته باشد. ضد آب بودن این درب باعث شده تا بهترین جایگزین به جای درب های قدیمی باشد چون به راحتی پوشیده و پوسته پوسته نمی شود. این درب در ۲ مدل تمام پنل و شیشه ای ساخته می شود که هر کدام زیبایی مختص به خود را دارند.

برای ساخت درب تمام پنل تولیدی از پنل های سه لایه استفاده می کند تا عایقکاری به صورت کاملا استاندارد انجام شود و آب از درب عبور نکند. در مدل های شیشه ای بیشتر شیشه های مات و مشجر استفاده می شوند که نور از آنها عبور می کند اما چیزی داخل سرویس بهداشتی مشاهده نمی شود. اسکلت اصلی درب از upvc   بوده که خود در مقابل رطوبت بیشترین دوام را دارد. مزایای زیادی که این درب نسبت به مدل های دیگر دارد باعث شده تا تقاضا برای خرید آن زیاد باشد به همین دلیل ساخت آن سیر صعودی را در پیش گرفته است.

ساخت این دری به صورت کاملا استاندارد و مطابق با فناوری روز دنیا بوده به همین دلیل بهترین عایق برای انرژی بوده و علاوه بر این ساخت و استفاده از آن صرفه اقتصادی زیادی هم دارد. درب هایی که برای سرویس بهداشتی ساخته می شوند اصولا سایز کوچکی دارند و به راحتی هم باز و بسته می شوند و اصولا به صورت لولایی هستند.  این درب در مقابل نور خورشید هم دوام زیادی دارد و به دلیل وزن سبکی که دارد حمل و نقل و نصب آن آسان است. استفاده زیاد از این درب در صنعت ساخت و ساز خود زمینه تولید بیشتر آن را فراهم کرده است.

…. وین بست ارائه دهنده انواع درب و پنجره یو پی وی سی در ایران ….

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید