انواع پروفیل برند ویستا بست

انواع پروفیل برند ویستا بست

معرفی انواع پروفیل برند ویستا بست

پروفیل ها جز سازه های فلزی هستند که در صنایع بیشترین سطح مصرف را دارند و از آنها برای ساخت درب و پنجره و لوازم دیگر استفاده می کنند. تنوع در ساخت این پورفیل ها بالا بوده  شرکت  و پنجره ویستابست با ارائه پروفیل های ساده و رنگی آن هم در سایزهای مختلف توانسته نیاز مصرف کنندگان را به بهترین شکل برطرف سازد.این مجموعه ۵۲ نوع قالب سه محفظه ای با عرض ۰۶ میلیمتر را روانه بازار کرده است. محصولات این برند کاملا استاندارد هستند چون مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به کمک مواد اولیه درجه یک تولید شده اند. پورفیل های رده اول ضخامت ۳ میلی متری دارند که دیواره اصلی پورفیل را تشکیل می دهند.

در زیر چند مدل از پورفیل های ساخته شده را معرفی می کنیم:

  • پروفیل نبشی قاب بازسازی
  • پروفیل میانی متحرک
  • پروفیل میانی ثابت
  • پروفیل قاب توری پشه بند
  • پروفیل قاب بلند
  • پروفیل قاب بازسازی
  • پروفیل زهوار شیشه دوجداره دکوراتیو
  • پروفیل زهوار شیشه تک جداره
  • پروفیل در بیرون بازشو
  • پروفیل پنل
  • پروفیل بازشو صاف پنجره
  • پروفیل اتصال قاب – پروفیل کاور

پروفیل های پنج محفظه ای از نظر ساختار و کارایی با نمونه های سه محفظه ای تفاوت زیادی دارند. این نمونه در ۴۱ مدل مجزا ساخته می شود که عرض آن ۰۷ میلی متر است بدین ترتیب استحکام بیشتری دارند و بهتر می توانند فشار را تحمل کنند. در این سری پنجره های سه جداره ساخته می شوند که مقاومت و عایق بندی آنها به مراتب بیشتر است. تولید به صورت متنوع نشان می دهد که برند ویستابست دارای سابقه ای درخشان بوده و نیاز مصرف کنندگان را اولویت کار خود قرار می دهد. داشتن ۵ محفظه مجزا باعث شده تا این نوع پورفیل در جلوگیری از اتلاف انرژی نقش بسزایی داشته باشد بدین ترتیب برای شرایط سخت آب و هوایی بهترین گزینه است. این در ساختمان های بلند مرتبه که فشار باد زیادی را تحمل می کنند، بسیار مناسب می باشد و طول عمر بالایی هم دارد.

…. وین بست ارائه دهنده انواع پروفیل با کیفیت بی نظیر در ایران است ….

نمایندگی های برند ویستا بست در کجاست ؟

نمایندگی ها در رونق گرفتن بازار و جذب مشتری نقش بسزایی دارند لین مراکز لا تبلیغات سودمند توانسته اند سهم بالایی از بازار فروش را به خود اختصاص دهند. ویستابست هم از این قائله مستثنی نبوده و با نمایندگی هایی که در اقصی نقاط کشور دارد توانسته این برند با کیفیت را به خوبی تبلیغ و به فروش برساند. اولین نمایندگی رسمی این مرکز در تهران و بعد از آن اصفهان و شهرهای بزرگ دیگر لیت که توانسته خدمات بروزی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. خدمات پس از فروش در این نمایندگی ها شامل ضمانت کالا است که خیال مشتری را از بابت کیفیت راحت می کند.ویستابست در سال ۲۸  شرکت خود را ثبت و به کمک نمایندگانی که به اقصی نقاط کشور فرستاد کار خود را گسترش داد. پاردیک وین در واقع یک نماینده معتبر از شرکت ویستابست در اصفهان است که تمامی تولیدات خود را گارانتی می کند. در این مرکز هم تنوع تولیدات بالا بوده و متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان است. این واحد بزرگ تولیدی که صاحب برندی نام آشنا است هم اکنون در تهران چندین شعبه و نمایندگی دارد تا بتواند با نزدیک شدن به مشتریان نیاز آنها را در اسرع وقت برطرف سازد. شرکت تولید پنجره ماندگار یکی دیگر از نمایندگان ویتابست در مشهد بوده که محصولات اصلی و با کیفیت را ارائه می کند.

علاوه بر اصفهان و مشهد شما در شیراز و شهرهای بزرگ هم شاهد این نمایندگان رسمی خواهید بوده که به تبلیغ برند ویتابست می پردازند. نمایندگی ویستابست در کرج هم فعالیت دارد و در واقع می توان گفت که این شرکت بزرگ تولیدی هم اکنون در اقصی نقاط کشور نمایندگانی رسمی دارد که تمام محصولات ویستابست را با خدمات پس از فروش به دست مشتریان می رسانند. هر جا که سطح تقاضا بیشتر باشد قطعا تعداد نمایندگان هم افزایش پیدا می کند تا بتواند پاسخگوی نیاز بازار باشد. کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات در نمایندگی باعث بالا رفتن سطح تقاضا برای خرید شده است.

…. برای خرید پنجره دوجداره upvc با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت کلیک کنید ….

کیفیت برند ویستابست چقدر است ؟

ویزیت برند ویستابست با برندهای دیگر قابل مقایسه نیست چون برتری های زیادی دارد. این برند با سابقه توانسته با رعایت استانداردهای جهانی و بکارگیری تکنولوژی روز دنیا و انتخاب مواد اولیه درجه یک محصولی تولید کند که تک بوده و توانسته در بازار داخلی و خارجی به بهترین شکل رضایت مصرف کنندگان را جلب کند. انواع پروفیل برند ویستا بست : این کیفیت خوب را در ابتدا مدیون مواد اولیه درجه یک و بعد از آن نحوه تولید است. این واحد تولیدی در چرخه تولید از دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک و همچنین مهندسینی با تجربه استفاده کرده بدین ترتیب تولید با دقت و ظرافت و در سرعت بالاتر انجام می شود.

پروفیل هایی که در این مجموعه ساخته و روانه بازار می شوند دارای ضخامتی بالا و بافتی متراکم هستند بدین ترتیب استحکام لازم برای ساخت درب و پنجره و لوازم دیگر را دارند. مقاومت این پورفیل ها به قدری بالا بوده که در هر شرایط آب و هوایی به خوبی سازگار هستند. به جرات می توان گفت که کیفیت برند ویستابست بالاترین رتبه را دارد و همین امر هم باعث شده تا این برند بتواند علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی مازاد مصرف را برای صادرات به کشورهای دیگر ارسال کند. نیروی انسانی مجرب از دیگر عواملی هستند که به توسعه و پیشرفت آن مرکز تولیدی کمک کرده اند.

انواع پروفیل برند ویستا بست :این برند جهانی بوده که امروزه همه شناخت کافی از آن دارند و محصولات این مجموعه هم در بازار داخلی و خارجی اولویت اول برای خرید هستند‌. استفاده از بسته بندی های استاندارد برای ارسال محصول به بازار مانع از خرابی و شکستگی آن شده که همبن بسته بندی مجزا اعتبار مجموعه را دو چندان ساخته است. بالا بودن کیفیت برند ویستابست روز به روز بیشتر می شود چون با جلب رضایت مصرف کنندگان می تواند اعتبار خود را در بازار افزایش دهد.

شرکت درب و پنجره وین بست با مدیریت حیدر زارعی با سابقه بیش از 15 سال تولید کننده انواع پنجره دوجداره می باشد. با ما تماس بگیرید.

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید