پنجره دوجداره جا کولری چه کاربردی دارد؟

پنجره دوجداره جا کولری

پنجره دوجداره جا کولری چیست و چه کاربردی دارد؟

پنجره دوجداره دارای مدل های مختلفی بوده و برای مکان هایی که کولر درون پنجره قرار می گیرد محفظه ای مجزا طراحی می شود که کولر به خوبی در آن قرار گرفته و چهار طرف آن به خوبی بسته است و کاملا درزگیری می شود تا رطوبت و آلودگی نتواند به آن نفوذ کند. این پنجره ها دارای سایزهای مختلف هستند و متناسب با مساحت محیط و سایز کولر انتخاب می شوند. کولرهای آبی و گاری پنجره ای به صورت کاملا ایمن و توسط افراد متخصص نصب می شوند. چهارچوب این پنجره مجهز به پروفیل گالوانیزه و پروفیل upvc  بوده و می تواند وزن کولر را تحمل کند.

این مدل پنجره کاربردهای زیادی دارد و در مکان هایی که امکان ایجاد سیستم سرمایشی وجود ندارد این روش می تواند کارساز باشد و نیاز مصرف کننده را برطرف سازد. در آپارتمان هایی که هر ساختمان باید کولر مجزا داشته باشد این پنجره بهترین عملکرد را دارد و می تواند در هر قسمت به راحتی نصب شود. پنجره های کشویی برای این کار بهترین و آسان ترین کارایی را دارند و شما با باز و بسته کردن کشو به صورت افقی و عمودی می توانید از کولر استفاده کنید. سایز پنجره بر اساس سایز کولر انتخاب می شود و می توان کولر را در هر قسمت به راحتی جا داد.

          <برای خرید انواع درب و پنجره دوجداره به وین بست مراجعه نمایید >

اشنایی با پنجره دوجداره جا کولری

پنجره دوجداره جا کولری دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و استفاده از دو شیشه کنار هم باعث شده تا بهترین عایق حرارتی و صوتی باشد. باد کولر از اطراف خارج نمی شود و این امر می تواند به کاهش هزینه ها کمک زیادی کند. محل قرار گیری کولر به خوبی مشخص شده و این می تواند ایمنی کار را بیشتر کند. پنجره هایی که با جادوگری ساخته می شوند کارایی خاصی دارند و هر جایی نمی شود آنها را استفاده کرد. برای قرار دادن کولر درون محفظه تنها شیشه دو جداره با اندازه های دقیق برش زده می شود و اطراف آن به خوبی درزگیری می گردد تا سرما و گرما در فصول مختلف از ساخت خارج نشود. این امر می تواند از هدر رفت انرژی جلوگیری کند.

پنجره دوجداره جا کولری چه کاربردی دارد؟ این پنجره ها به صورت لولایی و کشویی ساخته می شوند که نمونه های کشویی هم فضای کمتری را اشغال می کنند و هم کارایی آسان تری دارند. برای ساخت این مدل بهترین مواد اولیه انتخاب می شود تا کار نهایی استحکام زیادی دد شرایط مختلف داشته باشد. محفظه ای که برای کولر در نظر گرفته شده بیشتر جنسی آلومینیومی و آهنی دارد که در پشت پنجره قرار می گیرد و می تواند وزن کولر را به خوبی تحمل کند. کولر به خوبی درون محفظه قرار گرفته و در ابتدای پنجره و مشرف به محیط قرار می گیرد نا هنگام روشن شدن بتواند فضا را خنک کند. برای این مدل پنجره ها بیشتر کولرهای کوچک انتخاب می شوند که ایمنی بیشتری و طول عمر بالایی هم دارند.

نصب پنجره دوجداره جا کولری چگونه است؟

پنجره دوجداره جا کولری به روشی خاص نصب می شود. نصاب برای انجام این کار باید مراحل زیر را به صورت کاملا ایمن و اصولی طی کند:

  • اولین مرحله برای نصب آماده سازی تجهیزات اولیه است و شما باید لوازم نصب را آماده کنید.
  • در مرحله دوم ابتدا قاب و چهارچوب پنجره درون دیوار کار گذاشته می شود توسط مصالح ساختمانی محکم می گردد.
  • پس از آن جاکولری که از قبل ساخته شده به چهارچوب پنجره متصل می گردد و توسط پیچ کاملا محکم می شود.
  • قبل از نصب شیشه ها کولر روی محفظه خود کاملا محکم می شود تا در مقابل نوسانات جوی هم دوام لازم را داشته باشد و سقوط نکند.
  • پس از آن شیشه های دو جداره روی پنجره انداخته می شوند و تمام قسمت ها به خوبی درزگیری می شود.
  • قسمت اصلی کولر رو به محیط قرار گرفته و شیشه های اطراف آن به خوبی عایق بندی می شوند تا رطوبت نتواند نفوذی داشته باشد.

نصاب با طی کردن مراحل بالا توانسته کار نصب را به راحتی و در مدت زمان اندک انجام دهد. زمانی که کولر روشن می شود لرزش و صدای اضافی ندارد چون جاکولری که درون پنجره ایجاد شده کاملا استاندارد است. پنجره هایی که به صورت کشویی و لولایی باز می شوند برای این کار گزینه مناسبی هستند‌ تمام یراق آلات نصب شده روی پنجره بهترین کیفیت را دارند و سیم کشی کولر هم به درستی صورت می گیرد تا در زمان روشن شدن اتصالی نداشته باشد.

مزیت های استفاده از پنجره دوجداره جا کولری

مزیت های استفاده از پنجره دوجداره جا کولری بسیار زیاد بوده و باعث شده تا برتری بیشتری نسبت به مدل های دیگر داشته باشد بدین ترتیب امروزه در بازار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرو و رقابت برای خرید و فروش آن زیاد است. این مزیت ها عبارتند از:

  • اولین و مهمترین مزیتی که این مدل پنجره دارد این است که فضایی مجزا برای نصب کولر در آن ساخته شده بدین ترتیب کولر فضای کنی را اشغال کرده و چون درون ساخت نیست امنیت بیشتری هم دارد.
  • مزیت دیگر استفاده از این پنجره عایق بودن آن است‌. یک عایق صوتی عالی است که می تواند سر و صدای بیرون را تا حد زیادی کاهش دهد و محیطی آرام را برای شما ایجاد کند. عایق حرارتی بودن سبب شده تا باد خنک کولر از پنجره دو جداره عبور نکند و درون محیط باقی بماند که این خود به معنی صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ها است‌.
  • جاکولری نصب شده روی این پنجره می تواند کولر را به خوبی روی خود نگه دارد و هیچ خطری هم ندارد و برای خانه های کوچک و آپارتمانی که سیستم سرمایشی ندارند یک گزینه عالی است.
  • از دیگر مزیت های استفاده از این پنجره می توان به باز شدن سریع آن اشاره کرد که در صورت نیاز به کولر پنجره را باز کرده و کولر را روشن می کنید.

 

سلام!

هم اکنون می توانید با کارشناسان ما چت کنید. و یا اینکه مستقیما با شماره 09121865547 تماس بگیرید.

با کارشناسان ما صحبت کنید